کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها
شنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۴ ب.ظ

بازی در محل کار

 

طبق آخرین تحقیقات بازی های رایانه ای می تونن مزایای زیر رو برای تیم شما داشته باشن.
 
انجام بازی های ویدئویی در محل کار می تواند بهره وری را افزایش دهد. یک مطالعه توسط یک مرکز پژوهشی در آمریکا نشان داد که تنها با انجام بازی‌های ویدیویی با تیم‌های کاری خود به مدت 45 دقیقه، افزایش 20 درصدی بهره‌وری می‌تواند رخ دهد.
 
وقت گذاشتن برای انجام یک بازی ویدیویی می تواند استرس را کاهش دهد. همچنین، انجام بازی های ویدیویی می تواند به کنترل فرسودگی و خستگی ذهنی کمک کند.
 
با انجام بازی های ویدیویی، کارمندان می توانند به صورت مجازی دور هم جمع شوند. آنها می توانند از طریق چالش ها کار کنند، ارتباطات ایجاد کنند و کار تیمی را تقویت کنند. این بدان معناست که کارمندان مراقب یکدیگر هستند و این برای یک سازمان عالی است.
 
بازی‌های زیادی وجود دارد که تیم‌ها را ملزم به همکاری با یکدیگر برای دستیابی به یک هدف مشترک می‌کند. بازی با هم به کارمندان کمک می کند تا مهارت های کار تیمی خود را تمرین کنند و درک بهتری از همکاری در محیط کار داشته باشند.
 
از اونجایی که ارتباطات برای یک شرکت حیاتی است، انجام بازی هایی که بازیکنان را ملزم به برقراری ارتباط با یکدیگر می کنه باعث میشه کارکنان بتوانند مهارت های ارتباطی خود را بهبود بخشند.
 
بازی در محیط کار می تواند کارمندان را سازگارتر کند. به گفته محققان در اسکاتلند، انجام بازی‌های ویدیویی می‌تواند به افراد کمک کند تا با موقعیت‌ها یا تغییرات، سازگاری بهتری پیدا کنند. معمولا مدیران از کارکنان خود می خواهند که بتوانند هر گونه تغییر را به خوبی مدیریت کنند و کسانی که بازی در محل کار را تشویق می کنند می توانند این مزایا را ببینند.
 
و نهایتا یک بازی ویدیویی می‌تواند کارمندان را ترغیب کند تا ایده‌های جدیدی در مورد نحوه انجام کارهایشان بیابند. دانشگاه ایالتی میشیگان مطالعه‌ای انجام داد که نشان می‌دهد بازی منجر به خلاقیت می‌شود.

 

شاید این مطلب برای شما مفید باشد:

چرا برگزاری دوره های کارآموزی و کمپ های آموزشی، یکی از موثرترین راه های استخدام است؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی