کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها

۱۰ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۲۷ ب.ظ

اسب‌ مُرده در مدیریت کسب وکار نماد چیست؟

اسب‌ مُرده در مدیریت کسب وکار نماد چیست؟

 

سرخ‌پوستان آمریکا ( درجایی نقل شده از هندوها) یک ضرب‌المثل قدیمی دارند با این مضمون که: "وقتی دیدید اسب‌تان مرده، پیاده شوید." شاید گمان کنید که این ضرب‌المثل بیان بدیهیات است. با این وجود، کافیست کمی به شرکت‌ها و سازمان‌های اطراف خود نگاه کنیم.

متاسفانه اسب بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی مرده است! بیشتر شرکت‌های دولتی، نیمه‌دولتی و خصوصی، به ارائه محصولات و خدماتی مشغولند که دوره آنها گذشته و مشتریان از آنها استقبال نمی‌کنند. بی‌شک شما هم تایید می‌‌کنید که این شرکت‌ها و سازمان‌ها باید پیش‌تر از این برای توسعه محصولات و خدمات بهتر و جایگزین، نوآوری پیشه می‌کردند.

اگر این کار را کرده بودند، الان می‌توانستند از اسب مرده پیاده و به سرعت اسبی چالاک، جوان و تازه‌نفس را سوار ‌شوند.

هنوز هم فرصت نوآوری برای برخی از این شرکت‌ها کاملا از دست نرفته است. اما در کمال شگفتی بیشتر آنها به‌جای پیاده شدن از اسب مرده، کارهای عجیب دیگری می‌کنند. مثلاً:

تازیانه محکم‌تری می‌خرند

 

 اسب‌سواران را عوض می‌کنند

کمیته‌ای برای بررسی اسب منصوب می‌کنند

ماموریتی به دیگر کشورها می‌روند تا ببینند دیگران چگونه اسب مرده سوار می‌شوند

استانداردها را پایین می‌آورند تا اسب مرده را هم شامل شوند

اسب مرده را در طبقه جدیدی به نام "زنده بی‌تحرک" دسته‌بندی می‌کنند

پیمانکار برون‌سازمانی می‌گیرند تا اسب مرده را سوار شود

 

چند اسب مرده را هم‌زمان به کار می‌گیرند تا سرعت زیاد شود

بودجه و آموزش بیشتری برای بهبود عملکرد اسب مرده اختصاص می‌دهند

اعلام می‌کنند که چون اسب مرده غذا نمی‌خورد، هزینه‌ها کاهش و سود افزایش می‌یابد

اهداف عملکردی کل اسب‌های دیگر را کاهش می‌دهند

Beat a dead horse اصطلاح
اصطلاح «شلاق زدن اسب مرده» یا «سوارشدن اسب مرده» دو کاربرد دارد؛ اولی به معنای گفتگوی بی‌مورد در موضوعیست که قبلا بحث شده و دوم به معنای اتلاف زمان و تلاش در انجام کاریست که غیر‌ممکن و یا بی حاصل است.

 

شاید این مطالب برای شما مفید باشد:

10 اشتباه مدیران درمصاحبه استخدامی که کارجو را فراری می‌دهد

هنر مدیریت سرکش‌ترین تیم‌های کاری | کوتاه و خواندنی از تجربیات مدیران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۰۰ ، ۱۳:۲۷
کاریابی کاران
شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۲۷ ب.ظ

استخدام پیک موتوری

استخدام پیک موتوری

 

در چند سال اخیر با آنلاین شدن کسب و کارها، نیاز به استخدام پیک موتوری زیاد شده است. در حال حاضر بیشتر کسب و کارهای آنلاین مثل فروشگاه‌های آنلاین، رستوران‌ها، کافه‌ها، سوپرمارکت‌ها و … برای تحویل سفارش مشتری به پیک موتوری قابل اعتماد نیاز دارند.

از آنجا که شغل پیک موتوری به تحصیلات و مهارت خاصی نیاز ندارد بسیاری از کارجویان به دنبال استخدام در این شغل هستند.

پیک موتوری در واقع یکی از شاخه‌های شغل راننده است؛ با این تفاوت که در این شغل، به جای کامیون و وسایل نقلیه دیگر، از موتور برای حمل و نقل و جابجایی وسایل استفاده می‌شود. برخی از پیک موتوری‌ها به صورت مستقل کار می‌کنند ولی بسیاری از راننده‌های موتور ترجیح می‌دهند در یک شرکت مشغول به کار شوند تا امنیت شغلی بهتر و درآمد بالاتر و همچنین بیمه داشته باشند.

داشتن مهارت رانندگی برای استخدام با عنوان پیک موتوری کافی نیست، یکی از مهارت های مهمی که پیک موتوری باید داشته باشد داشتن برخورد خوب است زیرا ذهنیت بسیار مثبتی بر مشتری می گذارد و نقش مهمی در جذب و حفظ مشتری دارد.

 

اگر می خواهید در خصوص شغل پیک موتوری بیشتر بدانید و آگهی های استخدام پیک موتوری را ببینید با این مقاله کاران همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۰۰ ، ۱۳:۲۷
کاریابی کاران
دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶ ب.ظ

شغل مناسب دختران نوجوان

دختران نوجوان مانند دیگر اقشار جامعه برای کسب درآمد با اقداماتی را انجام دهند. نوجوانان در سنین کم دارای استعدادهای بسیار بالایی هستند که در کنار تحصیل به راحتی می توانند به کسب درامد های بالا نیز فکر کنند.

به دختران خود از سنین نوجوانی طریقه صحیح کسب درامد را بیاموزید و مانع رشد آنها نشوید.

در حال حاضر فضای مجازی بستری مناسب برای داشتن کسب و کار کوچک با درآمد بالا است که نوجوانان با کمی مهارت می‌توانند از طریق این فضا درآمدزایی کنند.

از جمله مشاغلی که دختر های نوجوان می‌توانند در کنار تحصیل در فضایی امن در آن مشغول شوند:

  • راه اندازی وبلاگ
  • تدریس خصوصی
  • آموزش زبان
  • فعالیت در استخر به عنوان غریق نجات
  • نویسندگی برای وب سایت‌ها
  • انجام ویرایش و غلط گیری پایان نامه‌ها
  • انجام طراحی های گرافیکی
  • بارگذاری کردن فیلم‌ها در یوتیوب
  • طراحی سایت
  • وبمستری

 

اگر می خواهید بدانید چقدر در کار و زندگی، توانایی و مهارت یادگیری دارید، در تست سنجش مهارت های یادگیری کاران شرکت کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۴۶
کاریابی کاران
يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۷ ق.ظ

شغل مناسب چپ دست‌ها

شغل مناسب چپ دست‌ها

 

تحقیقات زیادی نشان داده تعامل پیچیده ای از ژن ها و طبیعت باعث می شود افراد چپ دست شوند. در حالی که ژن های خاصی به نام “ژن های چپ دستی” هم پیدا نشده اند. اما چیزی که ما می بینیم این است که افراد چپ دست در خانواده و اصل و نسبشان چپ دست های بیشتری داشته اند.

 

چپ دست‌ها

 

درست است که افراد چپ دست چیزی حدود ۱۰ درصد جمعیت را تشکیل می دهند اما حقیقتا اینطور که به نظر می‌رسد انگار جامعه آنها و حقایق آنها را فراموش کرده است. روز جهانی چپ دستان برای  نخستین بار در ۱۹۷۶ میلادی شکل گرفت. هدف از نامگذاری این مناسبت، مشکلاتی بود که بیشتر چپ دستان با آن مواجه می‌شوند. بسیاری از ابزار، تجهیزات از جمله قیچی، موچین، اره و سایر تجهیزات ورزشی، مناسب افراد راست دست ساخته شده‌اند و همین موضوع باعث شده است که چپ دستان با مشکلات زیادی روبرو شوند یا مجبور باشند که برخی کارها را به سختی و با دست راست انجام دهند.  به همین دلیل سیزدهم اوت (۲۳ مرداد)به منظور افزایش آگاهی در مورد این تفاوت و مشکلاتی که گاهی افراد چپ دست با آن مواجهند، روز جهانی چپ دستان نامگذاری شده است.

تجربیات ادراکی و حرکتی به طور اجتناب ناپذیری با دستی که قدرت بیشتری دارد ارتباط دارند و تا حد چشمگیری بر روی چگونگی نگاه ما به دنیا و درک مفاهیمی چون خوبی و بدی اثر می گذارند. مثلا اگر نگاهی به تاریخ ورزش و قهرمانان جهانی بیندازید، متوجه می‌شوید که تعداد بالایی از قهرمانان ورزشی چپ دست بوده‌اند، مخصوصا در ورزش هایی مانند گلف و تنیس.

در حقیقت چپ دست‌ها در ورزش هایی که نیاز به تمرکز بیشتر دارد موفق ترند مخصوصا اگر حریفشان راست دست باشد، ورزش‌هایی مانند تنیس، بوکس، بیس بال و بولینگ.

پیدا کردن شغل هم برای چپ دست‌ها تفاوتی با راست‌ دست‌ها ندارد آنها هم مانند بقیه افراد معمولا در مشاغلی استخدام و مشغول به کار می‌شوند که راست دست ها نیز مشغولند اما چپ دست‌ها در زمان استخدام به نحوه قرار گیری میز و وسایل خود دقت می‌کنند چون اگر همکاری راست دست در کنار خود داشته باشند ممکن است در فضای قرار‌گیری وسایلشان دچار تداخل شود.

استخدام شدن افراد چپ دست در یک شرکت تفاوتی معمولا برای کارفرمایان ندارد زیرا بهترین افراد کسانی هستند که به طور طبیعی می‌توانند تحلیل‌هایی منطقی داشته باشند و در عین حال ایده‌هایی خلاق داشته باشند. نظم داشته باشند و مسئولیت‌های متفاوت را مدیریت کنند .انسان‌ها چه راست‌ دست باشند چه چپ دست، در کنار یکدیگر کار می‌کنند و سعی می‌کنند تا ایرادات خود را برطرف کنند و فضای مناسب برای همکاری با یکدیگر ایجاد کنند.

شاید این مطالب برای شما مفید باشد:

هوش مصنوعی چطور شغل ها را تغییر می دهد؟

هوش هیجانی شما چقدر است؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۰۰ ، ۱۰:۱۷
کاریابی کاران
شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵ ب.ظ

شغل مناسب من چیست؟

شغل مناسب من چیست؟

همیشه از بچه‌ها که می‌پرسند در آینده می‌خواهی چکاره شوی؟ همه‌ می خواهند دکتر و مهندس بشوند. این به این معنا هست که همه ما از کودکی علاقه داریم شغلی داشته باشیم.

وقتی بزرگ می شویم خیلی‌ از ما آگاهی و اطلاعاتمون برای شغل آینده در حد همان تصمیم کودکی باقی می‌ماند، ولی واقعیت چیز دیگری است در طول دوران تحصیل و بعد از آن باید تا جایی که می‌توانیم خودمان را برای این تصمیم بزرگ آماده کنیم خودمان را بشناسیم و طبق شخصیت و علاقه شغل متناسب برای خود انتخاب کنیم.

تست MBTI شما را برای پیدا کردن مسیر شغلی کمک می کند.

 

 

تست MBTI

 

تست MBTI یا همان آزمون شخصیت شناسی مایرز-بریگز (Myers-Briggs Type Indicator) یکی از معروف ترین و جالب ترین تست های خودشناسی است که به همه افراد کمک می کند تا شناخت بهتری از خود پیدا کنند. با انجام تستMBTI شما متوجه می شوید درونگرا هستید یا برونگرا؛ آیا شخصیتی احساسی دارید یا منطقی ؛ به کمک نتایج آزمون MBTI حتی با نقاط قوت و ضعف تان هم آشنا می شوید و می توانید در انتخاب مسیر شغلی و تحصیلی, هوشمندانه تر عمل کنید. تست MBTI افراد را به 16 شخصیت مختلف تقسیم می کند؛ اگر می خواهید بدانید جزو کدام دسته شخصیت های این تست جالب قرار می گیرید و چه ویژگی هایی دارید:

 

همین حالا در آزمون مهیج خودشناسی برای پیدا کردن مسیر شغلی خود شرکت کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۱۵
کاریابی کاران
چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸ ب.ظ

نکات کلیدی ساخت رزومه

یک نکته کلیدی برای رزومه سازی:

 

نکات نوشتن رزومه

 

همیشه در ساختن یک رزومه نقاط قوت خود را در ابتدا بیاورید.

 

 فکر می‌کنید چه چیز می‌تواند رزومۀ شما را از ده‌ها یا حتی صدها رزومه ارسال شده دیگر متمایز کند و کارفرما را تحت تاثیر قرار دهد؟

 به عنوان یک کارجو باید به دنبال راهی باشید تا راه را برای یک دیدار رو در رو با کارفرما باز کنید. در واقع متناسب با عنوان شغلی که برای آن درخواست داده اید، رزومه شما باید طوری بر کارفرما تاثیر بگذارد تا به سرعت با شما تماس بگیرد! برای این کاریک تکنیک بسیار ساده و تاثیرگذاروجود دارد ؛ اینکه همیشه سوابق، تجربیات و توانمندی‌هایی که برای آن موقعیت شغلی  مهم است را درصدر قرار دهید.

 

در واقع اگر تجربیات کاری یا حتی موقعیت تحصیلی شما به شغل موردنظر مرتبط است سعی کنید که پس از معرفی اولیه خودتان، در ابتدا به آن اشاره کنید و شرح و بسط دهید. به این ترتیب سایر تجربه ها و توانمندی هایی که کمتر به شغل موردنظر ربط دارد را در سطرهای بعدی قرار دهید. این موضوع باعث می شود  شانس انتخاب رزومه شما در مقایسه با هزاران رزومه دیگر بیشتر شود چرا که مسئول منابع انسانی و یا مدیری که رزومه شما را بررسی می کند با این مقدمه ترغیب می شود باقی رزومه را بررسی و مطالعه کند و همین موضوع شانس شما را برای دعوت به مصاحبه شغلی و در نهایت استخدام افزایش می دهد.

 

قراردادن نکات و توانمندی های غیرمرتبط با موقعیت شغلی مورد تقاضا در ابتدای رزومه اغلب باعث می شود مدیران و مسئولان منابع انسانی علاقه کمتری برای  توجه و یا حتی مطالعه رزومه شما نشان دهند. به همین دلیل تلاش کنید متناسب با هر موقعیت شغلی که برای آن اقدام می کنید هدفمند رزومه بنویسید و ارسال کنید.

 

 

 

همه آنچه که باید درباره ساخت رزومه بدانید!

با رزومه ساز آنلاین کاران به آسونی می تونید یک رزومه حرفه ای بسازید.

کاران این امکان رو بهتون میده تا ویدئو رزومتون رو به رزومتون پیوست کنید و برای کارفرما ارسال کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۲۸
کاریابی کاران
سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۱۶ ب.ظ

شغل خیاطی و استخدام خیاط

خیاطی فقط راهی برای نمایش استعداد و خلاقیت نیستشغل خیاطی راهی پرسود برای کسب درآمد است، اما در صورتی اتفاق می‌افتد که به این حرفه علاقه و همچنین پشتکار داشته باشید و اگر هم کمی خلاقیت در کار خود بکار ببرید مهارت خیاطی می‌تواند شما را به درآمدهای عالی برساند.

شغل خیاطی

 

 اگر حتی قصد دارید این حرفه را یاد بگیرید و فقط برای رفع نیاز خانواده به خیاطی بپردازید همین اندازه هم می‌تواند یک درآمد مخفی برای شما و خانواده محسوب شود.

یکی از مزایای قابل توجه حرفه خیاطی این است که هر شخصی با یادگیری آن می‌تواند کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کند. مهم نیست که شما چه سطحی از این دانش را یاد گرفتید؛ در هر صورت به همان میزان هم می‌توانید از این حرفه کسب درآمد کنید.

اگر فقط بتوانید لباس‌های کودک خودتان را بدوزید و یا تعمیر لباس‌های خانواده را انجام دهید؛ بدانید همین میزان داشتن مهارت در حرفه خیاطی نیز شما را از صرف بسیاری از هزینه‌ها دور می‌کند. اگر مهارت بیشتری در خیاطی دارید؛ در این صورت می‌توانید سفارشات خانگی را قبول کنید. همچنین اگر به خودتان اطمینان پیدا کردید، زمان آن رسیده که یک خیاط خانه کوچک راه بیندازید و سفارشات بیشتری قبول کنید.

شغل خیاطی به اندازه وسعت صنعت نساجی دارای موقعیت برای استخدام است. می‌توان گفت که بیش از 150 فرصت شغلی مختلف در حرفه خیاطی وجود دارد شما با عنوان خیاط می توانید در تولیدی‌های لباس مشغول به کار شوید. اگر آموزش‌های آکادمیک لازم درزمینه طراحی لباس را دیده باشید، به راحتی می‌توانید به‌عنوان یک طراح لباس استخدام شوید. همچنین با یادگیری خیاطی می‌توانید در مشاغل مرتبط با خیاطی مانند صنعت دوخت کفش، دوخت چرم، دوخت چمدان و کیف و موارد نزدیک به این‌ها مشغول به کار شوید.

زمینه‌ی کارآفرینی در این شغل بسیار زیاد است. با استفاده از وام‌های اداره‌ی کار یا فنی‌وحرفه‌ای می‌توان به خوداشتغال‌زایی دست یافت. همچنین می‌توان با گذراندن آزمون مربی‌گری و دریافت مجوز از وزارت کار، آموزشگاه تاسیس کرد و به عنوان مربی به کار مشغول شد.

خیاطان حرفه ای با داشتن تجربه و سرمایه کافی می‌توانند به طور مستقل کار کنند. به عنوان مثال می‌توانند کارگاه‌های خیاطی راه اندازی کنند و یا حتی در منزل خود به خیاطی بپردازند.

ارتباط درست و اصولی با مشتری را یاد بگیرید!

اگر می خواهید در شغل خیاطی مطرح شوید باید حتما خوش‌اخلاق باشید!

شما با عنوان خیاط باید مهارت‌های ارتباطی مناسبی در مقابل مشتریان داشته باشید. فراموش نکنید کسانی که حرفه خیاطی را بلد هستند، کم نیستند؛ اما مشتریان در کنار درخواست کیفیت دوخت، به دنبال یک خیاط خوش اخلاق انتفاد پذیر و مشتری مدار هستند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که مهارت‌های مهم ارتباطی مانند خوب گوش دادن، صبور بودن، خوب سخن گفتن، صداقت در بیان، لحن مناسب و آرام و… را یاد بگیرید.

در کنار این موارد، به ظاهر خود توجه کنید و سعی کنید همیشه مرتب و منظم در مقابل مشتریان ظاهر شوید، زیرا ظاهر مرتب شما نشانه‌ای از نظم شما در روند کار است. علاوه بر آن، سعی کنید که تمامی سفارشات مشتریان خود را به موقع تحویل بدهید. داشتن نظم و مدیریت زمان برای تحویل به موقع سفارشات، در جذب مشتریان بسیار مهم است.

 

شاید این مطالب برای شما مفید باشد:

آگهی های استخدام خیاط را از اینجا ببینید

همه چیز درباره شغل خیاط

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۰۰ ، ۱۳:۱۶
کاریابی کاران
دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۲۰ ب.ظ

شغل مناسب خانم‌ها

خانم ها برای اینکه بتوانند نیاز ها و توقعات شخصی، خانوادگی، اجتماعی‌ خود را بر طرف کنند و آزادی عمل و استقلال بیشتری داشته باشند نیاز به کسب درآمد دارند. عده ای از زنان جامعه از طریق کارمندی به اهداف خود می‌رسند عده ای هم از طریق مشاغل خانگی به کسب درآمد می پردازند.

 

مشاغل زنان

 

در جامعه امروز ما که تخصص و توانایی زنان از مردان کمتر نیست البته نا‌گفته نماند که در برخی از مشاغل که به توانایی جسمی بالا نیاز هست و آقایان عمدتا عهده دار این مشاغل هستند در خیلی از موارد دیگر خانم‌ها می‌توانند هم قدم با مردها کار کنند زیرا برای گذارن زندگی در جامعه کنونی درآمد مرد خانواده برای تمام اعضای خانواده کافی نیست.

بسیاری از بانوان کشورمان سرپرست خانواده هستند بنابراین باید شغل مناسب با درآمد مناسب برای داشتن زندگی ایده‌آل داشته باشند.

 

علیرغم نیاز جامعه برای داشتن شغل برای بانوان، باید به این نکته توجه داشته باشیم جایگاه خانم‌ها در خانواده بسیار جدی است به اندازه ای که حضور کمرنگشان می تواند ضربات جدی به خانواده بزند، لذا خانم ها برای مشغول شدن در هر شغلی باید نوع کار، مدت زمان کاری، مسافت محل کار تا منزل توجه داشته باشند. تا بتوانند بین مسئولیت‌های شغلی و مسئولیت‌های خانواده و زندگی توازن ایجاد کنند.

 

در اینجا به مشاغلی اشاره می‌کنیم که مناسب خانم‌ها در منزل است به طور مثال :

 

پرورش گیاهان دارویی:

حیاط منزل، بالکن و پشت‌ بام خانه و حتی گلدان‌ های داخل خانه برای پرورش گیاهان دارویی مناسب است . مهارت آن کسب کردنی است اما نه با هزینه زیاد و همچنین سرمایه‌گذاری زیادی نیاز ندارد .

پرورش گیاهان آپارتمانی:

این کار نیز مانند پرورش گیاهان دارویی است و همچنین به فصل خاصی مربوط نبوده و درآمد خوبی هم دارد.

 

با اینترنت مشغول شوید:

تخصص مهارت آن در مدت‌ زمان کوتاهی قابل یادگیری است. برای این کار داشتن یک لپ‌ تاپ یا گوشی موبایل مجهز و متصل به اینترنت کافیست به طور مثال محصولات هنری خود را در اینترنت تبلیغ نمایید و برای آن مشتری‌ های خوب جذب نمایید.

 

تولید محتوا انجام دهید:

برای سایت خودتان یا دیگر سایت‌ ها بنویسید و کسب درآمد داشته باشید .

 

بازاریاب اینترنتی:

اگر از طریق اینترنت و در منزل خودتان برای برند ها و فروشگاه‌ های مختلف، تبلیغ نمایید و از آن به‌عنوان شغل درآمد کسب کنید .

 

آنلاین بیاموزید:

تمام آن تخصص و هنری که دارید را می‌توانید به‌صورت کلاس‌های مجازی تعریف کرده، تبلیغ نموده، هنرجو بیابید، آموزش دهید و درآمد کسب کنید.

 

عکاسی کنید:

شما می‌ توانید همراه با یک شریک یا به تنهایی کار عکاسی را انجام دهید . عکاسی از مجالس عروسی ، املاک و مستغلات و حتی عکس گرفتن از سوژه‌ های بکرو ارسال آن‌‌ها برای سایت‌‌ها و مجلات از جمله طرح‌ هایی هستند که پیش روی شما قرار دارند.

 

نویسنده، ویراستار شوید:

نوشتن یکی از بهترین مشاغل آزادی است که پیش روی شما قرار دارد . تمام آن چیزی که به آن نیاز دارید یک کامپیوتر و یک ارتباط اینترنتی است که از طریق آن به کسب درآمد بپردازید اما فراتر از آن باید مهارت‌های خود در زمینه نوشتن ، تهیه گزارش و آماده‌سازی مطالب را بهبود دهید .

 

طراح و یا کار گرافیکی کنید:

طراحی لوگو ، الگو برای سایت‌ ها اینفوگرافی ، پوستر ، بروشور ، جزوه ، خبرنامه الکترونیکی، ارائه‌ های پاورپوینت، طراحی تجربه کاربری و … از جمله پروژه‌ های بی پایانی هستند که شما به عنوان یک طراح گرافیک می‌‌توانید روی آن‌ ها کار کنید . اما توجه داشته باشید که طراحی آزاد ممکن است کمی استرس‌ زا باشد . به واسطه آن‌ که شما همواره با مشتریانی سر و کار دارید که عجله دارند یا ممکن است به‌ طور مرتب نظر خود را تغییر دهند.

 

کارهای هنری و آشپزخانه ای کنید:

به پخت مربا ، تهیه پیاز داغ ، سیر داغ و بادمجان سرخ‌ کرده پخت کیک، شیرینی بپردازید و آن‌ها را بفروشید.

 

کارهای هنر دستی انجام دهید:

نقاشی ، طراحی و خطاطی : این هنر پرهیجان و رنگی ، مایه آرامش روان انسان است . در کنار آرام ‌بخشی آن می‌توان به سه صورت از آن درآمد زایی کنید :

آموزش آن به متقاضیان در منزل خودتان

فروش تابلو های هنری‌ تان

انجام کار سفارشی

 

شاید این مطالب برای شما مفید باشد:

زنان بیشتر در کدام بخش ها شاغل هستند؟

سازمان ها به مدیران زن قدرتمند نیاز دارند نه زنان مردنما!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۰۰ ، ۱۵:۲۰
کاریابی کاران
يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۲ ق.ظ

آشنایی با شغل منشی و آگهی های استخدام شغل منشی

آشنایی با شغل منشی

برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی فعالیت‌ها، پاسخ‌گویی به تماس‌های تلفنی و مراجعات حضوری از شرح وظایف منشی است.

 

منشی می‌تواند در زمینه‌های مختلف کاری فعالیت نماید به همین جهت برای موفقیت در شغل خود باید علاوه بر مهارت‌های عمومی منشی‌گری، به مهارت‌های تخصصی که تمایل به فعالیت در آن دارد نیز تسلط داشته باشد.

منشی به‌عنوان یک شخص کلیدی و هماهنگ‌کننده با سایر افراد درون و برون شرکت ، نقش مهمی در ارائه تصویر شرکت شما به سایرین ایفاء می‌نماید.

 

استخدام منشی

 

مهارت‌های شغل منشی

 

  • پیگیری
  • روابط عمومی خوب
  • مسئولیت‌پذیری
  • مدیریت استرس
  • تسلط بر انجام کارهای هم‌زمان
  • تسلط بر نرم‌افزارهای Office
  • اصول و فنون مذاکره حضوری و تلفنی
  • توانایی انجام فعالیت‌های اداری
  • آشنایی با تایپ فارسی و انگلیسی
  • حافظه خوب و حضور ذهن
  • صبر و تحمل
  • خوش‌رو بودن و رفتار محترمانه
  • رازداری در فعالیت‌های اداری
  • رعایت انضباط کاری و وقت‌شناس
  • متعهد به انجام فعالیت‌های محوله با دقت و کیفیت
  • انعطاف‌پذیر
  • روابط عمومی خوب
  •  پیگیری دستورات مسئول مافوق
  • پیگیری مستمر فعالیت‌ها تا تحقق دستیابی به نتایج
  • آشنایی با پذیرایی و تشریفات پذیرایی

 

چالش شغل منشی

  • منشی ها اغلب با افراد متفاوتی سر و کار دارند در این راستا برخی از آنها با احترام برخورد می کنند و برخی دیگر نیز با رفتار توهین آمیز و ناراحت کننده، که این موضوع مشکلات منشی گری را تشدید می کنند. از زاویه دیگر حجم پاسخگویی تلفن، فشارهای روحی و روانی که تحت تأثیر رفتار مراجعین است بر منشی ها اثر گذار است.

 

برای آشنایی بیشتر با وظایف و موقعیت این شغل با ما در کاران همراه باشید.

 

تمام فرصت های استخدامی شغل منشی را از اینجا ببینید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مرداد ۰۰ ، ۱۱:۳۲
کاریابی کاران
شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۰۱ ب.ظ

در تست رایگان هوش هیجانی شرکت کنید!

تست هوش هیجانی

 

با تست رایگان هوش هیجانی کاران نقاط قوت و ضعف تو بهتر بشناس!

 

برای شرکت در این تست به لینک زیر مراجعه کنید:



https://karan.ir/k/5I0q534hs

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۰۰ ، ۱۵:۰۱
کاریابی کاران