کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها

چرا در مصاحبه سوال بپرسیم؟

اغلب اوقات در انتهای مصاحبه‌های شغلی، مسئول مصاحبه یا همان کارفرما از کارجو میخواهد که اگر سوالی در ذهن دارد بپرسد. این زمان بهترین وقت برای نشان دادن دغدغههای خود و زمانی برای اثبات شما به عنوان بهترین گزینه در شغل مورد نظر است

 

سوالات مصاحبه

در چنین مواقعی، کارفرمایان معمولا از کارجویان انتظار دارند سوالات دقیقی بپرسند. این سوالات همگی نشان دهنده توانایی، تجربه و تخصص شما به کارفرما است، بنابراین با برنامه ریزی قبلی سوال بپرسید؛ حتی اگر در حین صحبت‌های مدیر مصاحبه کننده، سوالاتی درباره شرایط شغلی و محیط کاری پیش می آید سعی کنید این پرسش‌ها را به خاطر بسپارید و در زمان مناسب بپرسید. اگر ندانید چه نوع سوالاتی باید از کارفرما بپرسید یا در انتهای مصاحبه سوالات بی اهمیتی مثل زمینه فعالیت شرکت چیست؟ بپرسید، احتمالا کارفرما احساس می‌کند که شما برای قبول آن موقعیت شغلی آماده نیستید یا اینکه به کار کردن در آن مجموعه علاقه‌ای ندارید.

ممکن است به دلیل استرس و یا تمرکز برای یافتن پاسخ به سوالات مصاحبه، شما پرسش‌های خود را فراموش کنید؛ پس بهتر است در جایی قبل از زمان مصاحبه، سوالات خود را یادداشت کنید.
 

برای مشاهده 6 نمونه سوالی که می توانید به عنوان کارجو از مصاحبه کننده بپرسید  اینجا را کلیک کنید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی