کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها
چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸ ب.ظ

نکات کلیدی ساخت رزومه

یک نکته کلیدی برای رزومه سازی:

 

نکات نوشتن رزومه

 

همیشه در ساختن یک رزومه نقاط قوت خود را در ابتدا بیاورید.

 

 فکر می‌کنید چه چیز می‌تواند رزومۀ شما را از ده‌ها یا حتی صدها رزومه ارسال شده دیگر متمایز کند و کارفرما را تحت تاثیر قرار دهد؟

 به عنوان یک کارجو باید به دنبال راهی باشید تا راه را برای یک دیدار رو در رو با کارفرما باز کنید. در واقع متناسب با عنوان شغلی که برای آن درخواست داده اید، رزومه شما باید طوری بر کارفرما تاثیر بگذارد تا به سرعت با شما تماس بگیرد! برای این کاریک تکنیک بسیار ساده و تاثیرگذاروجود دارد ؛ اینکه همیشه سوابق، تجربیات و توانمندی‌هایی که برای آن موقعیت شغلی  مهم است را درصدر قرار دهید.

 

در واقع اگر تجربیات کاری یا حتی موقعیت تحصیلی شما به شغل موردنظر مرتبط است سعی کنید که پس از معرفی اولیه خودتان، در ابتدا به آن اشاره کنید و شرح و بسط دهید. به این ترتیب سایر تجربه ها و توانمندی هایی که کمتر به شغل موردنظر ربط دارد را در سطرهای بعدی قرار دهید. این موضوع باعث می شود  شانس انتخاب رزومه شما در مقایسه با هزاران رزومه دیگر بیشتر شود چرا که مسئول منابع انسانی و یا مدیری که رزومه شما را بررسی می کند با این مقدمه ترغیب می شود باقی رزومه را بررسی و مطالعه کند و همین موضوع شانس شما را برای دعوت به مصاحبه شغلی و در نهایت استخدام افزایش می دهد.

 

قراردادن نکات و توانمندی های غیرمرتبط با موقعیت شغلی مورد تقاضا در ابتدای رزومه اغلب باعث می شود مدیران و مسئولان منابع انسانی علاقه کمتری برای  توجه و یا حتی مطالعه رزومه شما نشان دهند. به همین دلیل تلاش کنید متناسب با هر موقعیت شغلی که برای آن اقدام می کنید هدفمند رزومه بنویسید و ارسال کنید.

 

 

 

همه آنچه که باید درباره ساخت رزومه بدانید!

با رزومه ساز آنلاین کاران به آسونی می تونید یک رزومه حرفه ای بسازید.

کاران این امکان رو بهتون میده تا ویدئو رزومتون رو به رزومتون پیوست کنید و برای کارفرما ارسال کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی