کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها
چهارشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۰۲:۴۶ ب.ظ

بازخورد مثبت به کارکنان را فراموش نکنید!

برای دادن بازخورد مثبت، ساده‌ترین راه این است که عملکرد کارمندان را زیر نظر بگیرید و در مورد عملکردهای درست اظهارنظر کنید. به مدیران آموزش داده می‌شود تا برای کسب مهارت حداقل یک عملکرد خاص کارمندان را درهفته مورد تشویق قرار دهند. تشکر و قدردانی از عملکرد خوب کارمند باعث می‌شود که آن رفتار را تکرار کند. هنگامی که می‌خواهید کارمندان را تشویق کنید به نکات زیر توجه داشته باشید:


۱- صریحا در مورد آن کاری که مورد قبول شما بوده صحبت کنید.
۲- آن رفتار و عملکرد مثبت را به اهداف سازمان مرتبط کنید.

به‌طور مثال: )مریم من از اینکه با صبر و شکیبایی پاسخ مشتری که خیلی ناراحت و عصبی بود رو دادی و به‌خوبی رسیدگی کردی و به سوال‌های او با حوصله پاسخ دادی واقعا ممنونم. زمانی که ما با مشتری‌ها به‌خوبی رفتار کنیم، آنها راضی می‌شوند و مشتری راضی ما را به دوستانش معرفی می‌کند و این گونه فروش شرکت بیشتر می‌شود. برای بار دوم از تو تشکر می‌کنم. به‌کار خوبت ادامه بده (.

وقتی کار انجام شده را به‌طور واضح در صحبت خود می‌گنجانید، تاثیر بیشتری دارد تا جملات کوتاهی مانند «کارت خوب بود» یا «به خاطر همه زحماتت از تو متشکرم.» تشویق و تعریف‌هایی که به‌صورت کلی بیان می‌شود و جزئیات را در بر ندارد، نمی‌تواند ارتباط کار خوب کارمند را با اهداف شرکت نشان دهد و کارمندان نمی‌دانند دقیقا کدام کارشان مورد تایید بوده و ممکن است دیگر آن را تکرار نکنند.

 

شاید این مطلب برای شما مفید باشد:

 9مهارت ارتباطی در محیط کار که باید بشناسید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۲۹
کاریابی کاران

بازخورد مثبت

محیط کار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی