کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها

یکی از متداول‌ترین اقدامات کارکنان شرکت‌ها در زمان وجود سوال و ابهام، درخواست کمک و راهنمایی، درخواست رسیدگی به یک تقاضا و بعضا طرح شکایت سازمانی در امور مربوط به مسائل انسانی - سازمانی، مراجعه به نزد متولی بخش منابع انسانی آن شرکت است. مستقل از توانایی‌های فرضی کارکنان این بخش در ایجاد ارتباط همدلانه، این دپارتمان، متولی رسمی و دارای ماموریت سازمانی برای رسیدگی به چنین موضوعاتی نیز است.

مدیر برجسته
نه تنها از مراجعه اعضای تیم‌اش به دپارتمان سرمایه انسانی شرکت استقبال می‌کند، بلکه در موارد متعدد، حل چالش‌های مرتبط را شخصا با تعامل، اخذ مشورت و ارجاع فرد به بخش اچ‌آر انجام می‌دهد.

مدیر سمی
شفاف یا غیرشفاف، علاقه‌مندان به مراجعه به این بخش را تهدید می‌کند. ممکن است که این تهدید مودبانه یا توهین‌آمیز و مجرمانه باشد. همچنین در صورت مراجعه همکارانش به تیم اچ آر یا مدیر عامل شرکت، تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد تا در اجرای نتیجه کارشکنی کرده و تصمیم را بی‌خاصیت کند. معمولا کارمندان مذکور را در کمتر از یک سال به بهانه‌هایی همچون ضعف تخصص و عملکرد اخراج نموده یا قراردادشان را تمدید نمی‌کند.

 

شاید این مطلب برای شما مفید باشد:

اگر رئیس یا همکارمان دنبال روابط غیر رسمی یا آزار جنسی باشد، چه کنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی