کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها

آچار فرانسه محیط کار

معمولا به یه عده می‌گن آچارفرانسه‌. نه فقط تو محل کار بلکه تو خونه و در جمع دوستان.. همیشه به دنبال این هستن که همه‌ی مسائلی که پیش میاد رو حل کنن.

وقتی هم اولین بار بهشون می گن خداروشکر تورو داریم تو مثل آچار فرانسه‌ایی کلی ذوق هم می کنن!

اما باید بگیم جدیدا این لقب تو محیط کار یه جور دیگه‌ایی معنی میشه...

یه دوستی میگفت:
وقتی مدیرتون بهتون گفت آچار فرانسه
یعنی شما فردی هستید که همه کار انجام می‌دهید اما هیچ پوزیشن و عزت احترامی ندارید.


بهتره که آدم مثل سیم‌چین فقط تخصصی سیم‌هارو بچینه و تمام؟
یا خوبه که آدم تو شرکت بتونه چندین کار و باهم انجام بده؟
دوست داریم نظراتتونو بدونیم...

 

شاید این مطلب برای شما مفید باشد:

تفاوت دو اصطلاح "مسئولیت" و "وظیفه" در محیط کار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۰۸
کاریابی کاران

آچارفرانسه محیط کار

نظرات  (۱)

۱۴ اسفند ۰۲ ، ۰۹:۲۶ محمدرضا پورالبرزی

من خودم اچار فرانسه هستم ولی نمیدونم چرا نمیتونم واسه خودم کار کنم یا کجا برم که بتونم ترقی کنم ،،هر کار فنی که باشه رو انجام میدم ذهنم خلاقه ولی سردرگم شدم خیلی ها به گرد پام هم نمیرسن ولی مورد تمسخر قرار میگیرم کاش جایی بود میشد رفت و تمام هنری که داری رو انجام بدی،اون موقع مشخص میشه چقدر میتونه یک نفر آینده دار باشه یا در کنار کسایی مشغول به کار بشه که واسه هردو طرف مفید باشه ولی حیف نداریم ،،

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی