کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها
چهارشنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۱، ۰۳:۳۴ ب.ظ

خودباوری چه نقشی در موفقیت ما دارد!

ذهن آگاهی

خودباوری یا اعتماد به نفس یکی از شرایط روانی در انسان است که شخص با بهره‌گیری از تجربیات قبلی نسبت به توانایی‌ها و موفقیت‌های خود به باور انجام کاری دست می‌یابد، همچنین داشتن اعتماد به نفس یا همان خودباوری نقش مهمی در موقعیت وی ایفا می‌کند.

اعتماد به نفس انسان، بیشتر ریشه در کودکی و سنین خردسالی او دارد و پیوسته در سنین بالاتر حس منفی یا مثبت در او ایجاد می‌کند.

اما مراحل دستیابی خودباوری در انسان اینگونه می‌باشد که یک فرد ابتدای امر برای کسب حرفه‌ یا مهارت جدید اقدام کرده و برای آن آموزش می‌بیند. تا زمانی که در آن حرفه، مهارت‌های کامل را بدست نیاورد، نمی‌تواند به خود اعتماد داشته باشد و آن کار را انجام دهد.

زمانی که آموزش‌های لازم را دقیق کسب کند بر این باور می‌شود که توانایی انجام آن را خواهد داشت که موجود ایجاد حس اعتماد به نفس در او می‌شود.
در این مرحله ممکن است به مرزی حساس بین غرور و اعتماد به نفس برسد، چرا که اگر دانسته‌های خود را کافی و کامل بداند و نیازی به توسعه در خود نبیند به نوعی دچار غرور شده و در یک مرحله از زندگی بدونه پیشرفت باقی خواهد ماند.

این توسعه مستلزم پیشرفت گام به گام و حرفه‌ای در هر مرحله از زندگی و کار است.
اما باید این مسئله را در پایان دانست که هر قله‌ای از موفقیت و پیشرفت نقطه‌ی نهایی نیست بلکه شروع نقطه‌ای تازه از زندگی با تکیه وبه کارگیری مهارت‌های قبلی خودمان است.

در این رابطه تست رایگان ذهن آگاهی کاران به شما کمک می کند تا نسب به خود شناخت کافی پیدا کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی