کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها
چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۰۳:۱۰ ب.ظ

چرخه اجتناب از انجام کار

احتمالاً برای خیلی از ما پیش اومده که از یه موضوعی که برامون دشوار یا مشکله دوری کنیم؛ اما ممکنه همچنان اضطراب اون کار رو داشته باشیم و مدام بهش فکر کنیم. تو این حالت، ما تو «چرخه اجتناب از انجام کار» افتادیم و در عین اینکه کاری انجام نمی‌دیم؛ اما نگران هستیم.

اگه بخوایم یه مثال ساده بزنیم می‌تونیم به این اشاره کنیم که خیلی وقت‌ها انجام یه وظیفه کاری رو به عقب می‌ندازیم. مثلاً قراره که یه ایمیل کاری رو تا دو روز آینده برای همکارمون ارسال کنیم. دو حالت وجود داره: یا اینکه سریع‌تر این کار رو انجام بدیم و بعد با خیال راحت به بقیه کارامون برسیم یا اینکه تا دو روز بعد، ارسال این ایمیل رو به تعویق بندازیم و روز موعد همه کارهاش رو انجام بدیم. اما به احتمال زیاد تو این دو روز مدام به خودمون یادآوری می‌‌کنیم که یه کاری رو هنوز انجام ندادیم و ممکنه اضطراب داشته باشیم.

آگاهی از این چرخه بهمون کمک می‌کنه تا بدونیم که شاید روبه‌رو شدن با اون مشکل یا کار دشواری که تو ذهنمون داریم، بهتر از اضطراب داشتن و مدام فکر کردن بهش باشه.

آیا شما هم تا به حال این چرخه رو تجربه کردین؟

 

منبع:تکراسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی