کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها
سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۰۲:۲۶ ب.ظ

هزینه های گزاف و پنهان جلسات

تا حالا حساب کردید هر جلسه بین تیمی چقدر سازمانتون رو متحمل هزینه میکنه؟

جلسات

ادامه دار بودن این جلسات و بعضا با افراد زیاد اگر بخواید حساب کنید می‌بینید که انگار در طول ماه یک الی دو نفر کلا به سازمان نیومدن و این هزینه های پنهان میتونه عملکرد سازمانتون رو پایین بیاره.

یک نوع جلسه که به نظر من خیلی جالب بود اسمش silent meeting بود. تو این جلسات که حداکثر ده الی پونزده دقیقه میشه معمولا برای رای گیری و نظر سنجی استفاده میشه.

در بعضی از جلسات اولین نفری که ایده اش رو میگه بستگی به جایگاه و قدرتی که داره، ذهن بقیه رو خاموش میکنه و میگه حتما چون اون از من بالاتره یه چیزی میدونه و پشت اون قایم میشن و از گفتن ایده خودشون پشیمون میشن!!

داخل این جلسات هر کسی میتونه ایده های خودش رو در نوت بنویسه و یک نفر همه نوت هارو جمع کنه و بخونه. بعد یک بار دیگه بهتون فرصت داده میشه باتوجه به چیزایی که گفته شد اگه ایده جدیدی تو ذهنتون اومد اون رو بنویسین و دوباره نوت ها جمع بشن و در نهایت بهترین ایده به جمع بندی میرسن.

اینجوری حتی آدمای خجالتی و اونایی که کمتر اعتماد به نفس دارن هم تو دادن ایده هاشون شرکت میکنن و حرف همه شنیده میشه و یک نفر که به قولی جایگاه بالاتری داره حرفش هر چند اشتباه به کرسی نمیشینه.

اگه دقت کرده باشید اینجوری زمان جلسات رو به حداقل رسوندید و بالاترین کیفیت هم ازجلسه دریافت کردید و واقعا به یک خروجی هم رسیدید و هر چی جلسات اینجوری کوتاه و مفید بیشتر باشه ارزش خودش رو بیشتر نشون میده.

 

شاید این مطلب برای شما مفید باشد:

چرا و چگونه با کارکنان جلسات آموزشی و برنامه ریزی بگذاریم؟

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی