کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها
چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۶ ب.ظ

مرخصی برید:) چیز خوبیه!

مرخصی برید:) چیز خوبیه!
  
انسان ها برای اینکه ذهنشون تحلیل کنه نیاز به استراحت و به کار نکردن دارد.

کسانی که مرخصی میروند و استراحت میکنند به این دلیل که فرصت بیکاری (که اصلا بیکاری نیست، مغز داره پردازش اطلاعات قبلی رو میکنه) را دارند و در زندگی شخصی و کاری خلاق‌تر، دقیق‌تر، بهتر، و کلی «تر» عمل می کنند و به همین علت این موضوع آنها را با بقیه متفاوت میکند و باعث ارتقاع خود می شوند.

چقدر تو شرکت ها دیده ایم دو نفری که یکی از آنها  ۸ صبح می آید و تا ۹ شب، مرخصی نمی رود و همیشه کار میکند، و کسی که کم حضور دارد، از همه مرخصی ها استفاده می کند ، خیلی وقت ها بیکار است، و بهتر از آن یکی کار میکند و ارتقا میگیرد!

در تحقیقات سال 2017 بررسی شده است که کمتر نصف پرسنل (۴۵ درصد) از مرخصی هاشون در طی ۱۲ ماه گذشته استفاده کردند که این عدد بیشترین میزان در طی سالیان گذشته است. دلایلش زیاده، ولی میخواهند شرکت ها این قضیه رو بهبود بدهند که پرسنل بیشتر مرخصی بروند، حالا بماند شرکت هایی در ایران داریم که شرط استخدام آنها عدم استفاده از مرخصی است.

اگر مرخصی نمیتونید برید، شبیه سازیش کنید!
روزی ۳ ساعت کل گجت‌هایی که دارید بزارید کنار، یا مثلا آخر هفته‌ها این کارو کنید، یه کاری که مدیرهای l,tr انجام میدن قبل تصمیم های بزرگ، یک هفته خودشون رو از همه فضاهای مجازی دور میکنند. و با این کار به خودشون فرصت فکر، ایده پردازی و استراحت می دهند.

 

شاید این مطلب برای شما مفید باشد:

آشنایی با تمام حقوق کاری شما در زمان بیماری و مرخصی استعلاجی

شرایط استفاده از بیمه بیکاری در روزهای بارداری و مرخصی زایمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی