کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها
سه شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۰، ۰۳:۱۴ ب.ظ

کجا آگهی استخدام بدهیم

بیکاری این روزها به یکی از مشکلات بزرگ جوانان تبدیل شده به همین علت افراد جویای کار برای پیدا کردن شغل مناسب خود از هر طریقی اقدام به کسب اطلاعات در زمینه مشاهده آگهی های استخدام روزانه شرکت ها موسسات و سازمان ها و صنوف مختلف  می کنند. بهترین اقدام برای اینکه کارجو ها بتوانند به آگهی ها در تمام نقاط کشور دسترسی داشته باشند این است که کارفرمایان از طریق پلتفرم های آنلاین کار و استخدام اقدام به ثبت آگهی استخدامی خود کنند.

پلتفرم‌های استخدامی در واقع شکل مدرنی از صفحات نیازمندی‌های روزنامه‌ها هستند مانند همشهری و به عنوان واسطی، میان کارجو و کارفرما ارتباط برقرار می‌کنند. و دست کارجو را به کارفرما میرسانند. بعضی‌ از پلتفرم های کاریابی ها با داشتن امکانات بیشتری در خصوص خدمات به کارجویان پا را فراتر گذاشته اند و برای کارجو رزومه هم می‌سازند و  حتی اگر کارجو نداند چه مسیر شغلی را باید طی کند و با توجه به خصوصیات اخلاقی که دارد چه شغلی برایش مناسب است این مزیت را هم دارند که با گرفتن تست‌های شخصیت شناسی، آنها را برای دنبال کردن شغل رویایی‌شان راهنمایی می کنند.

کارفرما ها معمولا در این پلتفرم ها می توانند اولین آگهی استخدامی خود را به صورت رایگان ثبت کنند. و با توجه به مهارت هایی که در شغل مورد نظر نیاز دارند رزومه دریافت کنند.

جستجوی شغل در سایت های کاریابی به طور رایگان خیلی سریع در اختیار کارجوها قرار می گیرد به همین دلیل است که پلتفرم های استخدامی جایگزین خوبی برای کاریابی های سنتی است.

چند نمونه موفق پلتفرم‌های استخدامی که نام دیگر آنها کاریابی های آنلاین و سایت های کاریابی است  را به شما معرفی می کنیم که از طریق این پلتفرم ها می توانید آگهی های استخدامی خود را ثبت کنید و به کارجویان برای پیدا کردن شغل مناسب در کمترین زمان کمک کنید.

سرویس ثبت آگهی استخدامی کاران به شما کمک می کند به راحتی و با چند کلیک ساده آگهی شغلی آنلاین خود را ثبت و منتشر کنید، تا مرتبط ترین رزومه ها روی پنل کارفرمایی کاران برای شما ارسال شود.

موتور جستجوی کاران فرصت جستجوی آسان تمام فرصت های استخدامی کار را برای کارجویان فراهم می کند. کاربران کاران می توانند با شرکت ها آشنا شوند و با رزومه ساز آنلاین ساخت رزومه ویدیویی و مطالعه مقالات تخصصی در مورد مشاغل و دنیای کار، با بازار کار و استخدام ایران همگام باشند.

از دیگر پلتفرم های استخدامی موفق می توان از جابینجا، ایران تلنت، ای استخدام، کاربوم نام برد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی