کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها
سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۳:۱۴ ب.ظ

افراد سمی در محیط کار

افراد سمی آنهایی هستند که محیط کار را تهدید به آلودگی می‌کند. آنها نارضایتی را بین همکاران خود گسترش می‌دهند و روحیه و بهره وری کارکنان را کاهش می دهند. این افراد چه دستکاری کننده‌ها، شایعه پردازان و یا نالان ها می‌توانند هر سازمانی را ویران کنند. بسیاری از شرکت ها کارکنان سمی دارند اما در برخورد با آنها شکست می‌خورند.


به گفته جرالد آینوموگیشا، گاهی اوقات، عناصر فرهنگ کار سمی در محیط باز ظاهر می‌شوند و به راحتی قابل تعمیر هستند. در موارد دیگر، آنها پنهان هستند، و به عنوان فردی که در آن موقعیت رهبری نشسته است، باید تلاش‌های مداوم را برای کشف آنها قبل از اینکه دیر شود انجام دهید.

به گفته جان مکسول، اگر می‌خواهید مزایای رهبری را دریافت کنید، باید هزینه رهبری را بپردازید و در نتیجه، باید مسئولیت کامل فرهنگ سازمان خود را بر عهده بگیرید و قبل از ترک همه کارکنان خوب و باقی مانده‌های سمی، فوراً به وضعیت رسیدگی کنید.

 

شاید این مطالب برای شما مفید باشد:

40 عادت آزاردهنده در محیط کار که همکاران تان را کلافه می کند

برقراری ارتباط احساسی با همکاران در محیط کار؛ درست یا اشتباه؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی