کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها

سوء استفاده از رفتار نرم همکاران در محیط کار

 

چند سال پیش برای مدتی توی یه شرکتی بودم که مدیرعاملش به شدت برخورد نرمی با همه داشت و تمام تلاشش این بود که کاری نکنه به کسی بربخوره.

این رفتار آقای CEO باعث شده بود که یه عده سواستفاده کنن و علاوه بر کار نکردن جو سازمانو به هم بریزن. نهایت تلاش مدیرعامل این بود که از همه همکارا خواهش می‌کرد درست کار رو انجام بدین.

حتی نمی‌رفت با افراد کم‌کار جداگونه صحبت کنه و جلوی همه صحبت می‌کرد که خدای نکرده کسی ناراحت نشه. بعد از یه مدت که دیگه شرکت خیلی بهم خورده بود، یکی از نیروهای کم‌کار رفت و به رقیب پیوست.

این اتفاق آقای مدیرعاملو خیلی بهم ریخت. یه روزی که رفت توی یکی از اتاقا و دید کار نمی‌کنن به طور مستقیم ازشون خواست که دل به کار بدن. بازم خوب بود! پیشرفتی در عملکرد ایشون حاصل شده بود.

بعد چند روز رفت داخل اون واحد و دید دارن چیبس و ماست می‌خورن و ساعت‌هاست سر و صداشون میاد و کار نمی‌کنن! فریادی کشید که صداش توی کل ساختمونمون پیچید و گفت دفعه بعد خروجی قابل قبولی از شما نبینم اخراجید! همه تعجب کرده بودن و انتظار این اتفاقو نداشتن. از اون روز به بعد عملکرد شرکت به شکل قابل قبولی بالا رفت و مشکلاتمون کم و کمتر شد.

البته بعد این اتفاق، شرکت به خاطر رفتار افراط‌گونه تند مدیرعامل به مشکلاتی خورد ولی از حالت قبلی خیلی بهتر شد.

واقعیت اینه که توی کتاب‌ها و کلاس‌های بیزینس ممکنه به ما القا کنن که با برخورد نرم و گل و بلبل می‌شه همه رو کنترل و مدیریت کرد ولی به نظرم تو واقعیت با حفظ احترام باید بعضی موقع‌ها برخورد تندی داشت.

متاسفم که باید بگم بعضی افراد درک پایینی دارن و با برخورد دوستانه هدایت نمی‌شن.

البته این برخوردامون نباید جوری باشه که همکارامون از ما فاصله بگیرن و باید کنترل‌شده باشه.

نظر شما چیه؟

تا حالا شده از برخورد نرم و دوستانه شما سواستفاده بشه؟

شما به عنوان یه کارمند از مدیرعاملتون توقع برخورد نرم توی هر زمانی رو دارید؟

 

شاید این مطلب برای شما مفید باشد:

برقراری ارتباط احساسی با همکاران در محیط کار؛ درست یا اشتباه؟

 9 شخصیت جالب در محیط کار که کارها را پیش می برند!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی