کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها
شنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۲۰ ب.ظ

استخدام روانشناس

استخدام روانشناس

 

روانشناسی به تحلیل رفتار انسان‌ها و تفاوت رقتار آنها در محیط های مختلف می پردازد. در واقع روانشناس‌ها وضعیت انسان‌ها را در مواجهه با موارد مختلف که در زندگی برای آنها پیش می آید را بررسی می‌کنند. روانشناسی به بحث‌های مختلف رفتار و فرایندهای روانی مانند ادراک، احساس، شخصیت، هوش، هیجان و انگیزه می‌پردازد. روانشناسی تمام جنبه‌های زندگی انسان را در بر می‌گیرد و به علت پیچیده تر شدن زندگی انسان هم نیاز به حضور این شغل بسیار لازم است.

 

برای استخدام در شغل روانشناس، افرادی که در رشته روانشناسی فارغ التحصیل می‌شوند می توانند در مراکز دولتی مثل بهزیستی، نیروی انتظامی، شهرداری، سازمان زندان ها و کانون اصلاح و تربیت همچنین مراکز مشاوره، مهدکودک، بیمارستان ها و آموزش و پرورش استخدام شوند. همچنین این افراد می توانند با گرفتن مجوز از سازمان بهزیستی مهد کودک یا خانه سالمندان تاسیس کنند. بازار کار و موقعیت شغلی و استخدام افراد فارغ التحصیل رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند در گرایشهای روانشناسی عمومی روانشناسی بالینی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان استخدام شوند.

 

اگر میخواهید درباره شغل روانشناسی، مهارت ها و چالش های این شغل بیشتر بدانید اینجا را کلیک کنید.

تمام آگهی های استخدام روانشناس در ایران را یکجا ببنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی