کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها
دوشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۵۵ ب.ظ

سایت کاریابی چیست و چگونه عمل می کند

سایت کاریابی چیست و چگونه عمل می کند

کاریابی کاران

 

با وجود سایت ها و پلتفرم های استخدامی می توان گفت که سایت های کاریابی خیلی وقت است که جایگزین روش های سنتی کاریابی همچون روزنامه ها شده اند.

در سایت های کاریابی می توانید به سرعت کار مناسب با اهداف، علاقه و تخصص خود را پیدا کنید. در حالی که با مراجعه به نیازمندی های روزنامه ها شما این امکان را ندارید.

سایت های کاریابی هم برای کارجویان و کارفرمایان سود زیادی دارند.

کارفرمایان به راحتی و با کمترین زمان آگهی استخدام خود را ثبت می کنند و با فیلتر هایی که در این سایت ها وجود دارند رزومه های متناسب با شغلی را که آگهی کردند را مشاهده می کنند.

 

همچنین کارجویان با فیلترگذاری مناسب به راحتی آگهی های موجود در زمینه کاری خود را با توجه به مهارت‌هایشان پیدا کرده و با شرکت و کارفرمایان مورد نظر ارتباط برقرار می کنند.

 

یکی دیگر از مزیت های سایت های کاریابی برای کارجویان این است که فرم های آماده و استانداردی برای ساخت رزومه دارند که کافیست کارجو فقط اطلاعات خود را مرحله به مرحله در آن فرم ها وارد کند و به سادگی یک رزومه کامل و مناسب را برای خود بسازند.

 

کارجویان می توانند به راحتی از طریق پلتفرم های آنلاین کاریابی رزومه خود را برای کارفرما ارسال کنند و به این ترتیب کارجو می تواند بدون اینکه وقتش گرفته شود رزومه را برای چندین شرکت ارسال کرده و منتظر برقراری تماس آنها برای شروع همکاری باشد.

 

اطلاع رسانی از طریق ایمیل و پیامک باعث افزایش دیده شدن رزومه کارجویان برای کارفرمایان می شود.

به این صورت که کارفرما نیاز خود را روی وب سایت کاریابی درج می کند و طبق نیاز آن برای کارجویانی که مهارت ها و سوابق شغلی آنها مطابق با نیاز کارفرما باشد ایمیل و یا پیامک ارسال می شود.

 

به عنوان مثال اگر آگهی کارفرمایی در مورد کارمند اداری باشد آگهی او به صورت رایگان برای تمام کسانی که در کارمند اداری جز سوابق آنها بوده و یا در آن مهارت دارند ارسال می شود.

 

شما با مراجعه به پلتفرم هوشمند کاریابی کاران می توانید از این امکانات به راحتی استفاده کنید:

 

رزومه ساز کاران

سرویس خبرم کن کاران

سرویس معرفی ام کن

ثبت آگهی استخدام در کاران

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی