کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها

موسسه و دفاتر کاریابی چیست و چگونه کارجو را به کارفرما می‌رساند

کاریابی چیست

موسسات و دفاتر کاریابی مراکزی هستند که به عنوان یک واسط بین کارجو و کارفرما عمل می کنند. یعنی دست کارجو را به کارفرما می رسانند.

 

دفترهای کاریابی حرفه ای افرادی را دارند تا در قبال مبلغی با عنوان حق مشاوره در طی مدت زمانی به شناخت کاملی از شخصیت، علایق، توانایی‌ها و مهارت‌های کارجو دست پیدا می کنند. تا باعث شوند مناسبترین پیشنهادات کاری را به شما بدهند و شما در درست‌ترین جایگاه شغلی خودتان قرار بگیرید.

توجه داشته باشید که رزومه و اطلاعات شخصی شما محرمانه هستند و قبل از اقدام برای استخدام شدن حتما از اعتبار دفتر کاریابی که انتخاب کرده اید مطمئن شوید.

موسسات و مراکز کاریابی ممکن است به صورت اینترنتی هم فعالیت کنند. در هر صورت اگر این مراکز معتبر باشند میتوانند مسیر خوبی برای رسیدن سریعتر شما به جایگاه مناسب شغلی‌تان باشند.

به خاطر داشته باشید که این مراکز فقط به عنوان یک واسط عمل می‌کنند. تصمیم گیرنده اصلی خود شما هستید.

اگر نیاز دارید به شناخت کاملی درباره توانایی های شغلیتان دست پیدا کنید و بدانید در چه مشاغلی بیشترین درصد موفقیت و درآمد را خواهید داشت‌، قبل از مراجعه به کاریابی‌ها به آزمون های شخصیت شناسی و سنجش توان شغلی در سایت کاریابی آنلاین کاران سری بزنید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی