کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها
شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۳۵ ب.ظ

شروع یک مصاحبه شغلی

شروع یک مصاحبه شغلی

 

فکر کنید شروع یکی از مصاحبه های کاری به این شکل باشد:


کارفرما: مسیر شرکت را راحت پیدا کردید؟
من: بلی مشکلی نبود. اما طبق معمول مشکل پارک ماشین داشتم و نیم ساعتی مشغول پیدا کردن جای پارک بودم. آخرش هم بر خیابان X  گذاشتم.
کارفرما: دزدگیرتون تا اینجا آنتن میده؟
من: بلی فکر میکنم. چطور؟
کارفرما: معمولا ماشین های اونجارو یا با جرثقیل می‌برند و یا جریمه میکنند.
من:  تمام ذهنم درگیر ماشینم شد.
شما بگویید......
مصاحبه ای که اولش با این دیالوگ شروع بشود... چقدر احتمال داره مصاحبه موفق و ثمربخشی باشد؟!
جواب خودم صفره است... چون مدام منتظر صدای دزدگیر ماشین بودم
ممکنه بعضی ها بگویند که شاید مصاحبه کننده میخواسته در شرایط خاص، مصاحبه کند و این دیالوگ از قبل برنامه ریزی شده بوده... از صمیم قلب امیدوارم اینطور بوده باشد اما خیلی بعیده!!!
به نظر من، مهمترین بخش مصاحبه چه حضوری و چه آنلاین، نحوه شروع مصاحبه کننده است.
در عین حال که میتوانند یک شرایط ایده آل برای روند مصاحبه ایجاد کنند و بهترین خروجی را بگیرند، میتوانند با یک شروع اشتباه، تمام ذهنیت مصاحبه شونده را خراب کنند و وقت خودشان و طرف مقابل رو هدر بدهند.

 

اگر شما در این زمینه تجربه ای مشابه داشتین برامون بنویسید.

 

شاید این مطلب برای شما مفید باشد:

سوالات روانشناسی در مصاحبه استخدامی

 

 

نظرات  (۲)

۰۱ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۱۲ فرزاد حکمت

عالی بود

پاسخ:
ممنون از توجهتون
۰۱ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۱۲ فرزاد حکمت

عالی بود

پاسخ:
ممنون از توجهتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی