کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها
دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۴۷ ب.ظ

ویدئو رزومه چیست؟

ویدئو رزومه چیست

ابزارها و روش های استخدام از قدیم تاحالا با پیشرفت تکنولوژی تغییرات زیادی کردند، مثلا رزومه های کاغذی و فرم های استخدامی کاغذی به فایل هایی روی کامپیوترها تبدیل شدند ولی همه‌ی‌ انها کارایی یکسان دارند و با توجه به اینکه کارفرماها الان در استخدام هاشون علاوه بر مهارت های فنی به مهارت های ارتباطی و هوش هیجانی هم اهمیت زیادی میدهند این رزومه ها نمی توانند اطلاعات کافی برای استخدام یک فرد رو به کارفرما بدهند.

 

و حالا نسل جدیدی از رزومه ها روی بورس هستند که این مشکل رو حل کرده اند! این رزومه های جدید ویدیٔو رزومه نام دارند.شاید با خودتون بگید که اصلا ویدیٔو رزومه چیه؟ و چه لزومی داره که ویدیٔو رزومه بسازیم؟

 

ویدیٔو رزومه همون فیلم رزومه کاری‌ شما است، که شما بازیگرش هستید و در آن درباره‌ی سوابق شغلی و تحصیلی، مهارت های شغلی، دوره هایی که گذرانده اید و ... توضیح میدهید.

 

اگر نیاز به مشاوره دارید، برای ما در بخش “تماس با‌ما” در سایت پیام بذارید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

https://karan.ir/k/9BeE3Xcmt

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی