کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها

چگونگی ارتباط با شخصیت های دردسرساز در محیط کار


ارتباط با افراد ساکت:


شاید برایتان عجیب باشد ولی بهتر است بدانید شخصیت های ساکت ها به نوعی شخصیت های دردسرساز به حساب می آیند! البته این افراد خودشان قصد ندارند به کسی آسیبی وارد کنند یا دیگران را مورد آزار قرار دهند، ولی مشکلی که وجود دارد این است که این افراد می توانند خودشان را از فعالیت های گروهی دور نگه دارند و باعث سردرگمی شما شوند.

باید توجه داشته باشید شما نمی توانید به راحتی و به یکباره شخصیت این افراد را تغییر دهید برای همین به هیچ وجه این افراد را مجبور نکنید تا به زور در محیط های دوستانه حضور پیدا کنند و مجبور به برقراری ارتباط با افراد دیگر شوند. باید تا جای ممکن آن ها را در شرایط مطلوب تری قرار دهید و وقت و فضای بیشتری را برای دریافت پاسخ در اختیارشان بگذارید، این افراد به نیاز دارند تا بتوانند درباره ی افکار و احساساتشان با بقیه ی افراد بیشتر صحبت کنند.

در صورت امکان، فرد ساکت را با سایر افراد مجموعه آشنا کنید و ارزش هایی که برای سازمان به ارمغان می آورد را به آن ها توضیح دهید. در برخورد با این افراد باید بتوانید علاقه ی قلبی خودتان را ثابت کنید و به آن ها بفهمانید که واقعا برایشان ارزش قائل هستید.

 

شاید این مطالب برای شما مفید باسد:

تست هوش گاردنر چیست و چه کاربردهایی دارد؟
هوش هیجانی شما چقدر است؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۳۰
کاریابی کاران

محیط کار

چالش محیط کار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی