کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها
دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹، ۰۴:۵۳ ب.ظ

استخدام دلسوزانه ممنوع!

 

استخدام دلسوزانه ممنوع!

کارفرما باید کسانی را به استخدام درآورد که برای کسب و کارمان با اشتیاق کار کنند. بنابراین نباید هرگز از سر دلسوزی و بدون توجه به توانمندیهای افراد را جذب کنیم. استخدام دلسوزانه عارضه‌ای شایع در سازمانهای وطنی است که می تواند آینده‌ا ی مبهم را پیش روی آینده سازمان قرار دهد.

اگر نیرویی از سر دلسوزی وارد مجموعه شود امکان دارد دو موضوع پیش بیاید، اول اینکه فرد در مقابل دلسوزی کارفرما قدر دان نباشد و هربار در صورت کم کاری در آن حوزه همان مواردی را که باعث دلسوزی کارفرما شده را دلیل بر کم کاری خود عنوان کند و همچنین نداشتن توانایی و مهارت بازدهی را به شدت پایین می آورد.

بنابراین بهتر است کارفرمایان به جای اینکه نیرویی را از سر دلسوزی استخدام کنند راهکارها را نشان داده و توانمندی های آن فرد در ابتدا قوی کنند. حتی اگر وقت و هزینه های آن متحمل سازمان باشد. چون پیشگیری بهتر از درمان است.

شاید این مطلب برای شما مفید باشد:

چالش پیش روی مدیران منابع انسانی را بشناسید!

نظرات  (۱)

لایک به توجهاتت
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی