کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها
شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۱۸ ب.ظ

گشت زنی اینترنتی در محل کار

گشت زنی اینترنتی در محل کار

 

گشت زنی اینترنتی



گشت زنی اینترنتی زمانی رخ می دهد که کارکنان زمان خودشان را در طول ساعات کاری به پرسه زدن در اینترنت یا درگیر شدن در فعالیت های غیرمرتبط با کار در فضای مجازی صرف می کنند. گشت زنی اینترنتی هم مزایا و هم معایبی دارد: هم میتواند باعث از دست رفتن منابع سازمان بشود و هم میتواند کارکردهای مثبتی مثل یادگیری و توسعه و بازیابی و رفع خستگی داشته باشد

این روزا که بحث بورس داغ است درصد قابل توجهی از کارکنان درگیر چک کردن وضعیت سهام خودشون در بورس هستند و این واقعاً مسأله ساز شده است. چک کردن ایمیل شخصی و شبکه های اجتماعی، دنبال کردن اخبار ورزشی، اقتصادی و سیاسی، بازی های آنلاین و خریدهای اینترنتی بخشی از فعالیت های گشت زنی اینترنتی هستند.

بعضی از سازمان ها سختگیرانه عمل می کنند و حتی گوشی های همراه کارکنان را در طول ساعات کاری می گیرند. برخی ساعات مشخصی را برای استفاده شخصی از اینترنت تعیین می کنند و بعضی از طریق شبکه داخلی و به صورت مخفیانه! کارکنان را رصد می کنند.

شما به عنوان یک کارمند چقدر زمان خود را صرف گشت زنی اینترنتی می کنید؟ و به عنوان مدیر با این پدیده در سازمان خود مواجه شده اید؟

چطور با این موارد برخورد می کنید؟ به عنوان یک واقعیت اجتناب ناپذیر پذیرفتید یا تمهیداتی برای کنترلش در نظر گرفته اید؟

 

شاید این مطلب برای شما مفید باشد:

 

موسیقی خوب چه تاثیری روی عملکرد شما در محیط کار دارد؟

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی