کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها
يكشنبه, ۷ دی ۱۳۹۹، ۰۴:۴۶ ب.ظ

رزومه خود را برای هر آگهی شغلی ارسال نکنید

رزومه تان را برای هر آگهی شغلی ارسال نکنید!

 

زمانی که از بیکاری مستاصل شده‌اید ممکن است بخواهید برای استخدام به هر نحوی، رزومه‌تان را برای هر آگهی شغلی ارسال کنید؛ آگهی‌هایی که حتی ممکن است چندان با سوابق حرفه ای و تحصیلی شما مطابقت نداشته باشد. این موضوع در بلند مدت قطعا برای آینده شغلی شما خطرناک است چراکه ممکن است از شما یک تصویر غیرحرفه ای در نگاه مدیران و کارفرمایان بسازد!

قطعا تا به حال برایتان پیش آمده که در یک برهه زمانی نتوانید فرصت شغلی مناسب پیدا کنید؛ بنابراین تصمیم می گیرید به هر نحو که شده رزومه کاری تان را برای آگهی های شغلی با عناوین مختلف ارسال کنید تا شاید موقعیت مناسبی برای استخدام تان جور شود!

صرف نظر از اینکه ممکن است رزومه شما واجد شرایط برای هر آگهی شغلی نباشد، یک نکته مهم را فراموش نکنید! اغلب مدیران از کانال های مختلف برای انتشار آگهی های شغلی استفاده می کنند؛ زمانی که شما رزومه تان را برای تمام این آگهی ها ارسال می کنید مشاهده رزومه در تمام این موقعیت ها می تواند خطرساز باشد! چراکه این پیغام را به کارفرما می رساند که شما به هر شکل ممکن فقط می خواهید در هر موقعیت شغلی استخدام شوید؛ طبیعی است که این موضوع چهره حرفه ای شما را مخدوش می کند و نشان می دهد شما برای تصدی در یک شغل چندان حرفه ای  و مجرب نیستید!

در واقع دریافت رزومه شغلی شما به دفعات باعث می شود حتی رزومه تان برای موقعیت های شغلی مناسب تجربه و سوابق تان هم حتی رد شود!

 بنابراین توصیه کاران به شما این است که به جای ارسال رزومه‌ برای تعداد زیادی از شرکت‌ها، و موقعیت‌های شغلی بی ربط، شرکت‌ها و فرصت‌های شغلی را بررسی و مطالعه کنید و تعداد محدودی که برای شما مناسب هستند و فکر می‌کنید می‌توانید در آنها موفق و تاثیرگذارهستید را انتخاب کنید و برای آنها درخواست همکاری بفرستید.

 

با رزومه ساز آنلاین کاران به آسونی می تونید یک رزومه حرفه ای بسازید.

کاران این امکان رو بهتون میده تا ویدئو رزومتون رو به رزومتون پیوست کنید و برای کارفرما ارسال کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی