کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها
يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۰۴:۳۲ ب.ظ

برای پیشرفت در کار لازم نیست حتما عوضی باشید

برای پیشرفت در کار لازم نیست حتما  عوضی باشید

 

زمانی که میخواهیم وارد بازار کار شویم، شاید بشنویم که باید معصومیت رو کنار بگذاریم و با چنگ و دندون وارد جنگی شویم که در آن همه مثل گرگ همدیگرو تیکه‌پاره می کنند و فقط عوضی‌ها جون سالم به در می‌برند.

بر اساس مطالعه‌ای که به تازگی انجام شده، افراد خشمگین و کنترل‌گر  نسبت به کسانی که در عین برتری‌طلبی، خوش مشرب و اجتماعی اند، قدرت بیشتری به دست نم آورند.

این باور عمومی که آدم‌های خوب همیشه دست خالی هستند، صحت نداره واقعیت این است که ملاقات با افراد ناخوشایند و عوضی که در قدرت اند، بیشتر از افراد خوب در ذهن می‌مانند.

نتایج پژوهش حاکی از این بود که فارغ از جنسیت، سن، قومیت و معدل دوران تحصیل افرادی که در دوران دانشگاه اجتماعی و با انرژی بودند و مهارت برقراری ارتباط مؤثر داشتند، به قدرت بیشتری می‌رسند در حالی که افراد خودخواه و تهاجمی شانس کمتری دارند.

 

برقراری ارتباط مؤثر یکی از مصادیق هوش هیجانی بالاست.

 

اگر می خواهید هوش هیجانی خود را اندازه بگیرید اینجا را کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی