کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها
دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۰۱ ب.ظ

چالش شغل کارگر ساده

چالش شغل کارگر ساده

کارگر ساده

در حال حاضر مهمترین چالش پیش روی کارگران ساده نبود امنیت شغلی این قشر است، زیرا این مولفه بیش از سایر مولفه ها به گسترش مشکلات جامعه کارگری دامن می زند و نبود آن مانع از مطالبه قانونی کارگران برای احقاق حقوق خود منطبق با قوانین کار می شود.

تلاطم شدید در بازار کار ایران باعث شده کارگران مدام از شغلی به شغل دیگر بروند و اینطور با فردی با ۲۰ سال سابقه مثل یک کارگر ساده برخورد می‌شود.

 کارگران ساده احساس تعلق به جایی که در آن کار می‌کنند، ندارند و مدام در ذهنشان این هست که بعد شش ماه یا یک سال ممکن است از آنجا بروند به همین علت انگیزه کار در این افراد کم می شود.

قراردادهای موقت و تغییر مدام شغل، تاثیر بر معیشت کارگران ساده دارد.

بستن قراردادهای موقت برای مشاغل دائمی معضلی جدی است که سد راه شکوفایی استعداد کارگران ساده شده است. بر این اساس کیفیت کار و بهره‌وری پایین می‌آید و این در سطح کلان نیز تاثیرات مخرب اقتصادی دارد.

کارگران با تهدیدات بسیاری مواجه هستند، زیرا هر زمان کارفرما تصمیم بگیرد به سادگی می تواند کارگر را به بهانه ها و دلایل مختلف اخراج یا تنبیه کند.

 

برای آشنایی بیشتر با وظایف و موقعیت این شغل با ما در کاران همراه باشید.

 

تمام فرصت های استخدامی شغل کارگر ساده را از اینجا ببینید

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی