کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها
يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۲۴ ب.ظ

معرفی کسب و کار در کاران

معرفی کسب و کار در کاران

 

این‌که چگونه کار خود را معرفی کنیم یکی از سؤالاتی است که همواره ذهن صاحبان کسب و کار را به خود مشغول می‌سازد. سؤالی که پاسخگویی و عمل به راهکارهای مؤثر آن نقش بسزایی در میزان سرمایه حاصل از کسب و کار خواهد داشت چرا که اگر محصولی باکیفیت و عالی ارائه دهید اما محصول را به درستی معرفی نکنید نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت

بنابراین سعی ما در کاران بر این خواهد بود که روشی‌ را برای معرفی کسب و کار شما بیان کنیم تا از این طریق توانسته باشیم سهمی در موفقیت شما به عنوان فردی که صاحب کسب و کار می‌باشید داشته باشیم.

 

کارفرمایان گرامی می‌توانند با مراجعه به صفحه معرفی کسب و کار در کاران یک شرکت یا کسب و کار جدید ثبت کنند و صفحه‌ی اختصاصی آن را تکمیل کنند.

 

معرفی کسب و کار

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی