کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها
شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۰۸ ب.ظ

رزومه تان را برای هر آگهی شغلی ارسال نکنید

رزومه تان را برای هر آگهی شغلی ارسال نکنید!

 

زمانی که از بیکاری مستاصل شده‌اید ممکن است بخواهید برای استخدام به هر نحوی، رزومه‌تان را برای هر آگهی شغلی ارسال کنید؛ آگهی‌هایی که حتی ممکن است چندان با سوابق حرفه ای و تحصیلی شما مطابقت نداشته باشد. این موضوع در بلند مدت قطعا برای آینده شغلی شما خطرناک است چراکه ممکن است از شما یک تصویر غیرحرفه ای در نگاه مدیران و کارفرمایان بسازد!

فراموش نکنید اغلب مدیران از کانال های مختلف برای انتشار آگهی و دریافت رزومه استفاده می کنند؛مشاهده رزومه شما به دفعات، این پیغام را به کارفرما می رساند که شما به هر شکل ممکن می خواهید فقط استخدام شوید؛ طبیعی است که چهره حرفه ای تان در نگاه مدیران مخدوش می شود؛ به همین دلیل حتی اگر برای یک موقعیت شغلی هم مناسب باشید ممکن است رزومه تان را رد کنند.

به جای ارسال رزومه‌ برای تعداد زیادی از شرکت‌ها و موقعیت‌های شغلی بی ربط، فرصت‌های استخدامی را به خوبی بررسی و مطالعه کنید و تنها رزومه تان را برای فرصت های شغلی مرتبط ارسال کنید

کاریابی آنلاین کاران آماده است تا متناسب با رزومه تان، مناسب ترین فرصت  های شغلی را به شما معرفی کند، کافی است ابتدا رزومه تان را در کاران بسازید.

نظرات  (۱)

کاران بهترین موتر جستجوگر گوگل 

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی