اصول تهیه ولکام پک در شرکت ها
معمولا شرکت ها بعد از انجام فرایند استخدام و گذراندن مراحل مختلف کارجو برای ورود به یک سازمان پکیجی را با عنوان ولکام پکیج آماده کرده و به افراد می دهند، این پکیج نیازهای کارمندان را برای شروع کار برطرف می کند اما نکاتی در تهیه این بسته ها اهمیت دارد:
این پکیج ها باید بر اساس ارزش های سازمان طراحی شوند و بر اساس هر شغل سعی شود لوازم متفاوتی در اختیار فرد قرار گیرد در کنار آن دفترچه سازمانی و معرفی از سازمان وجود داشته باشد یا به صورت خلاقانه ای در این پیکیج ها بتوان افراد سازمان را معرفی کرد. برای طراحی ولکام پک باید افراد و مشاغل سطوح بندی شوند و ولکام پک ها بر اساس نیاز و سطح شغلی کارمندان طراحی شوند اگه قرار باشد یک سری لوازم تحریر و دفتر که از سالها قبل هم به کارکنان میدادند در یه باکس گذاشته شوند که خوشگل تر دیده شوند اسم آنها را نمیتوان ولکام پک نامید این موارد ابتدایی وظیفه کافرما در تامین موارد مورد نیاز کارمندان محسوب می شود. بنابراین ولکام پک به معنی این نیست که شما به کارکنان لوازم تحریر و خودکار و مداد و پاک کن و دفترچه یادداشت و ماگ را داخل یه جعبه مقوایی بگذارید و لوگو شرکت را بزنید و بعد اسم آن را بگذارید ولکام پک، این کار یک اصولی دارد که واحد های منابع انسانی باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند.
شاید این مطلب برای شما مفید باشد:
9مهارت ارتباطی در محیط کار که باید بشناسید