کاریابی کاران

آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران
  • کاریابی کاران

    آگهی،استخدام،کاریابی،رزومه ساز آنلاین و همه چیزهای دنیای کار در کاران

مشخصات بلاگ
کاریابی کاران

کاران اولین موتور هوشمند جستجوی آگهی های استخدامی و مشاغل در ایران است. اگر به دنبال کار می گردید کافی است عنوان شغلی موردنظر خود را در کاران وارد کنید تا موتور جستجوی کاران، تمام فرصت های شغلی سراسر وب را جمع آوری کرده و یکجا به شما نمایش دهد.

پیوندها

تصمیم گیری یک جزء حیاتی و جدانشدنی از زندگی روزمره هر مدیره. تغییر محل کارکنان، تغییر اولویت‌های بخش مربوطه، تغییر بودجه بخش، واگذاری وظایف یا اجرای یک استراتژی جدید، جز انتخاب‌های روزانه هر مدیره و تأثیر مستقیمی بر انگیزه کارکنان و موفقیت سازمان داره!

همهی ما میدونیم که فرآیند تصمیم گیری همیشه آسون نیست. توی یک نظرسنجی که مشاوره مدیریت مک کنزی انجام داده، تنها 28 درصد از مدیران از کیفیت تصمیمات استراتژیک شرکت خود دفاع کردن، در حالی که 60 درصد گزارش کردند که تصمیمات بد تقریباً به اندازه تصمیمات خوب تکرار میشن!

یکی از راه‌های افزایش احتمال موفقیت اینه که اعضای تیم در فرآیند تصمیم‌گیری مشارکت کنن. تحقیقات زیادی نشون میده که تنوع نفرات منجر به تصمیم گیری بهتر میشه. با وارد کردن افراد با زمینه‌های مختلف اخلاقی، فرهنگی و ... به گفتگو، میشه خلاقیت رو توی تیم افزایش داد و دیدگاه‌های تازه‌ای در مورد کار یا مشکلی رو به فضای تصمیم گیری وارد کرد.

لن شلزینگر، پروفسور مدرسه کسب و کار هاروارد، میگه: "شمای فنی، سیاسی و فرهنگی هر تصمیمی که باید گرفته شود رو ترسیم کنید و سپس گروه خود را بر اساس آن بسازید. شما به دنبال طیف وسیعی از تجربه هستید. شما تازه واردانی را می‌خواهید که دیدگاه متفاوتی ارائه دهند و همچنین افرادی که دانش عمیق و تجربه عمیقی در مورد مشکل دارند."

برخی مدیران برای جلوگیری از پیچیدگی بیشتر یا تضاد احتمالی ممکنه از مشارکت دادن تیم خود در فرآیند تصمیم گیری اجتناب کنند اما باید توجه داشته باشیم که ممکنه ایده‌هایی از دل این گفتگو ها بیرون بیاد، که اغلب برای موفقیت کسب ‌و کار بسیار ارزشمند و حیاتی هستند!

 

به طور مختصر چند مورد از مزایای این کار رو میشه موارد زیر در نظر گرفت:

 

•میشه از تصمیم گیری بر اساس پیش فرض های ذهنی جلوگیری کرد

•این کار باعت افزایش حس مشارکت بین کارکنان میشه

•باعث ایجاد حس همکاری و ارتباط موثر میشه

•نقاط کور در تصمیم گیری شخصی مشخص میشه

•از نفراتی که قراره تصمیمات رو پیادهسازی کنند ایده می گیرید

 

شاید این مطلب برای شما مفید باشد:

نحوه ارتباط صحیح مدیران با همکاران! خشک یا صمیمی؟!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی