شکایت کارگر و کارفرما
یک نکته مهم که در مصاحبه های منابع انسانی خیلی مشهوده اینه که سازمان ها ابتدا مسئله اصلی شون رو برای شما مطرح می کنند و برای اون برنامه میخوان
مثلن اگر یکی با جذب شروع کرد مسئله سازمان شون اینه و اگر یکی با عملکرد یعنی عملکرد کارکنان براش مهمه!
متاسفانه هنوز خیلی از سازمان های ما مسئله اصلی شون امور اداری است و این سوال رو می پرسند
اما این درد ماجرا نیست و مشکل اونجایی هست که سوال اصلی این بخش این میشه که تا حالا به بخش حل اختلاف اداره کار رفتید؟
دوتا دلیل اصلی وجود داره که کارفرما و کارمند کارشون به حل اختلاف کشیده میشه
یا اینکه با هم دچار مشکل شدند و یا با ناراحتی کارمند از سازمان جدا شده و یا اینکه شرکت حق و حقوق قانونی کارمند رو نداده و مجبورش کرده بره شکایت کنه!
ممکنه بگید بعضی کارکنان به حق خودشون قانع نیستند و ممکنه بدون دلیل شکایت کنند
درسته، ولی این افراد اندک موضوع حل اختلاف رو به موضوع اصلی سازمان تبدیل نمی کنند
در جریان باشید با کسانی که امور اداری مسئله شون هست و سوال می پرسند مخصوصا اگر در زمینه حل اختلاف سوال پرسیدند قطعا همکاری نکنید.
چون جز دردسر چیزی براتون نداره!
شاید این مطلب برای شما مفید باشد:
نمونه نامه رضایت کارفرما از عملکرد کارمندان و کاربرد آن