يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۵۸ ب.ظ
۷ روش برای کار تیمی و حل اختلافات در محیط کار
۷ روش برای کار تیمی و حل اختلافات در محیط کار
• اهداف سازمان، وظایف خودتان و سایر اعضای تیم را بشناسید.
• مسائل و موضوعاتتان را در رو یا تلفنی با دیگران حل کنید و به پیام دادن اکتفا نکنید.
• با مسائل به صورت شخصی یا سلیقهای برخورد نکنید و در راستای اهداف سازمان حرکت کنید.
• به افراد به طور مرتب بازخورد بدهید و درمورد مشکلات سکوت نکنید.
• برای انجام کارها جدول زمانی طراحی کنید و با اعضا تیم به اشتراک بگذارید.
• نظرات دیگران را گوش دهید و سعی نکنید حرف، حرف خودتان باشد. راه انتقاد و حرف زدن آگاهانه را برای اعضا تیم باز بگذارید.
• از افراد بخواهید برای نظرات یا مخالفتشان دلیل قانعکننده بیاورند.
شاید این مطلب برای شما مفید باشد: