برند کارفرمایی
برند چیست؟
برند عبارت از تصویر ذهنی است که یک محصول در ذهن مشتریان، مخاطبان و مصرف کنندگان خود ایجاد کرده است.یک برند معمولا با کیفیت و عملکرد و همچنین قابلیت اطمینان و پایداری و دوام، معتبر و خوشنام می گردد.
برند کارفرمایی رابطی میان کارفرما و کارجو
اگر کارجو را در بازار کار مشتری بالقوه تصور کنیم که در صورت اعتماد به سازمان و داشتن تصویر درست مثبت ذهنی برای جذب و استخدام گرایش پیدا می کند آنگاه به اهمیت سرمایه ای به نام (برند کارفرمائی) پی می برید.
برند کارفرمائی خوب به معنی آن است که سازمان مورد نظر محیط مناسبی برای کارجویان دارد، پرداخت هایش منصفانه است و برای رشد و پیشرفت کارکنانش برنامه مناسبی اجرا می کند و منابع انسانی خود را در موفقیت ها سهیم میداند.
3 نکته مهم برای ایجاد یک برند کارفرمایی خوب:
1-سازمان محیط مناسبی برای کارجویان فراهم کند.
2-پرداخت های سازمان منصفانه باشد.
3-برنامه مناسبی برای رشد و پیشرفت کارکنان داشته باشد.
اهمیت برند کارفرمایی به اندازه ای است که تلاش برای ارتقا آوازه و اعتبار سازمان موثرترین استراتژی برای استخدام است.
کارفرمایان گرامی میتوانند با مراجعه به صفحه معرفی کسب و کار در کاران شرکت و یا کسب و کار خود را ثبت کنند و صفحهی اختصاصی آن را تکمیل کنند.